یه دوست خوب !!!!

فرهنگی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
سلام علی آل یس سلامی چو بوی خوش آشنایی به وبلاگ صبح امیدخوش آمديد
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



مفيد ترين مطلب را انتخاب كنيد.

یه دوست خوب !!!!
نویسنده : خدیجه
تاریخ : چهار شنبه 29 خرداد 1393

زبان درازییه دوست خوب ایمانتو ازت نمی گیره !

ما آدما معمولا ایمان قوی نداریم .

پس دنبال یه دوست باشیم که همینو هم ازمون نگیره !

یه دوست خوب عقایدت رو زیر سوال نمی بره !

و کمکت می کنه که باورهات بیشتر و بهتر بشن !

یه دوست خوب بی ارزشی رو ارزش نمی دونه !

بی دینی رو کلاس نمی دونه !

شراب خوری رو فرهنگ نمی دونه !


یه دوست خوب همیشه ازت تعریف نمی کنه ،

گاهی ایرادهاتو بهت می گه تا بتونی اونها رو بفهمی و رفع کنی!

یه دوست خوب آبروی تو رو برای حفظ آبروی خودش نمی ریزه !

در واقع از آبروی تو واسه خودش مایه نمی ذاره !


یه دوست خوب راز داره !

رازهای تو رو به دیگران نمی گه و پشت سرت حرف نمی زنه !

یه دوست خوب در شادی و غم با تو هست .

نه فقط توی شادی ها !

یه دوست خوب باهات یه رنگه و نه صد رنگ .

بهت دروغ نمی گه !

یه دوست خوب کمکت می کنه که به خدا نزدیکتر بشی و امیدوارتر زندگی کنی!

یه دوست خوب یعنی تو ، یعنی من !

به شرطی که بتونیم به خاطر همدیگه خودخواهیمون رو کمتر کنیم !زبان درازی
............................

دوست ِ من ، حالا بگو ببینم چند تا دوستِ خوب داری !؟

 





:: موضوعات مرتبط: , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
حكيمه در تاریخ : 1393/10/1/1 - - گفته است :
فاطمه رضايي دوست وهمكلاسيم
خانم تاج بخشيان ومهناز جون دوست مجازيم.
البته اگه لايق دوستي باشما باشم؟
پاسخ:ممنونم عزيزم چه دوستي بهتراز شما؟؟!!

/weblog/file/img/m.jpg
reza در تاریخ : 1393/4/3/2 - - گفته است :
خدايا خودم مراقب دشمنانم هستم
تو مراقب دوستانم باش !

/weblog/file/img/m.jpg
سرباز گمنام امام زمان(عج) در تاریخ : 1393/4/2/1 - - گفته است :
چه جوری میشه واستون عکس فرستاد؟
پاسخ:نمي دونم ولي مي پرسم

/weblog/file/img/m.jpg
سرباز گمنام امام زمان(عج) در تاریخ : 1393/4/2/1 - - گفته است :
خوشحالم که تونستم بخش کوچکی از زحماتتونو جبران کنم
ممنونم از سختگیری که در طول سال داشتید
و ببخشید اگه شاگرد خوبی براتون نبودم و کوتاهی هایی که داشتم امیدوارم با دعای خیر شما بتونم بهتر از این باشم
وبلاگتون هم خیلی عالیه اجرتون با امام زمان(عج)
پاسخ:خواهش مي كنم عزيزم زحمتي نبود وظيفه بود اتفاقا برام بهترين بودي ان شاالله ممنونم از حضورت بازم منتظرت هستم

/weblog/file/img/m.jpg
سرباز گمنام امام زمان(عج) در تاریخ : 1393/4/1/7 - - گفته است :
چندبار براتون فرستادم ولی مثل اینکه نرسید 18.5شدم فکرکردم نمرمو میدونین وناراضین به خاط همین پرسیدین راضی یانه؟
خب حالا نظرتون چیه؟
پاسخ:سلام دخترخوبم نمره ت خيلي عاليه با امتحان سختي كه داشتيد دست گلت درد نكنه

/weblog/file/img/m.jpg
محیا در تاریخ : 1393/4/1/7 - - گفته است :
رسیده‌ام به چه جایی... کسی چه می‌داند

رفیــق گریــه کجایـــی ؟ کسی چه می‌داند

میان مایـی و با ما غریبه‌ای ؟! افسوس...

چه غفلتی! چه بلایی! کسی چه می‌داند

تمام روز و شبت را همیشه تنهایی

«اسیر ثانیه‌هایی» کسی چه می‌داند

برای مردم شهــری کـــه با تو بد کردند

چه‌گونه گرم دعایی؟ کسی چه می‌داند

تو خود برای ظهورت مصمّمی اما

نمی‌شود که بیایی کسی چه می‌داند

کسی اگر چه نداند خدا کـه می‌داند

فقط معطل مایی کسی چه می‌داند

اگر صحابه نباشد فرج کـــه زوری نیست...

تو جمعه جمعه می‌آیی کسی چه می‌داند

پاسخ:خداوندا رسان از ما سلامش به گوش مارسان یارب کلامش بسوزسینه ی مجروح زهرا نما تعجیل در امر قیامش اللهم عجل لولیک الفرج سلام محيا خانوم عزيز ازحضورتون خيلي خوشحالم لطف كرديد

/weblog/file/img/m.jpg
مهناز در تاریخ : 1393/3/31/6 - - گفته است :



/weblog/file/img/m.jpg
مهناز در تاریخ : 1393/3/30/5 - - گفته است :

عاغا!!!!
چه خبره اینجا؟؟؟؟!!!!
حذف کنید این پست رو !!!!!
معلم من فقط مال خودمه ها!!!!!
یعنی چی خانم؟؟؟!!! این چه وضعیه؟؟!! آخه اینا شما رو ندیدن، ازکجا میدونن شما بهترین دوستید؟؟؟!!!

همه حس ششم دارن؟! آیا؟!

عاغاااااااااااا!
من معلمم رو به کسی نمییییییییدم!
فقط مال خودمیییییید!

هی میخوام اعصابمو کنترل کنم نمیذاریدا!
پاسخ:چي بگم مهناز جون؟!!

تقصير من نيست تقصير مهرباني بيش از حد شما دوستان عزيزه
دعایت می کنم  :

روزی بفهمی باخدا تنها به قدر یک رگ گردن،وحتی کمتر از آن فاصله داری

دعایت می کنم روزی بفهمی،گرچه دوری از خدا اما خدایت با تونزدیک است

دعایت میکنم روزی دلت بی کینه باشد،بی حسد،باعشق

دعایت می کنم،روزی خودت را گم کنی پیدا شوی در او

دعایت می کنم روزی بفهمی ای مسافر،رفتنی هستی ببندی کوله بارت را

تو را در لحظه های روشنِ با او دعایت می کنم،ای مهربان همراه

توهم،

ای خوب من گاهی دعایم کن.....


/weblog/file/img/m.jpg
مهناز در تاریخ : 1393/3/30/5 - - گفته است :
فرشته ها همیشه وجود دارن

اما بعضی وقتا چون بال ندارن بهشون می گیم دوست

تقدیم به فرشته ی بی بالم که به داشتنش می بالم


پاسخ:ممنون از حضورت خيلي زيبا بود

/weblog/file/img/m.jpg
مریم در تاریخ : 1393/3/30/5 - - گفته است :
سلام...
خیلی پست خوبی بود...مطالبش هم یکی از یکی بهتر.ممنونم.
شکر خدا دوست بد ندارم.همه خوبن.یکیشون هم شما هستین بدون تعارف.
پاسخ:سلام مريم خانوم عزيزم ممنون از لطفتون الحمدلله ممنون دوست خوبم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صبح امید و آدرس tagbakhshiyan1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 1220
:: کل نظرات : 3317

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 22

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 13
:: باردید دیروز : 34
:: بازدید هفته : 13
:: بازدید ماه : 6346
:: بازدید سال : 26016
:: بازدید کلی : 327722

RSS

Powered By
loxblog.Com